The below is an off-site archive of all tweets posted by @mellofone ever

May 2011

Star Trek The Motion Picture is on SyFy. Forget sleep...

via TweetCaster

RT @silfreed: The worst part about deploying a new server is picking a name

via TweetCaster

jrishel So, iOS5 is Motoblur?

via Plume for Android (retweeted on 9:59 PM, May 31st, 2011 via TweetCaster)

Well that was a great game. Jeese.

via TweetCaster

Stopped watching the and changed to more Civil War TV on the History Channel.

via TweetCaster

HOLY MAYBERRY. Back to back home runs.

via BitlBee

BOOM! Dom Brown hits his first one out of the yard.

via BitlBee

Heh. WTF Cliff Lee. WTF are you doing? down 5-0.

via BitlBee

Well there goes Lee's no-hitter.

via BitlBee

My digital music collection is getting completely out of hand...

via BitlBee

@adimike55 Gettysbug show was GREAT. I loved it! I won't spill the details...

via BitlBee in reply to adimike55

This heat. Seriously, I am already done with it.

via BitlBee

Final episode of MASH on TV Land. Always a tear jerker. Always.

via TweetCaster

Friggin hot out there today. I was still part of the team that won the quates competition. Undefeated thank you.

via TweetCaster

That's all she wrote. win 5-2. PS,

via TweetCaster

I am a really big fan of the Mets bullpen.

via TweetCaster

. Big Howard gives the the lead.

via TweetCaster

Philly game final is 6-2. I do believe it is nappy time.

via TweetCaster

Another goal. scores 6.

via TweetCaster

Gooooaaaaallll! Muanga. 5 goals for the U.

via TweetCaster

LOL RT @mattp700level: I'm the Mapp I'm the Mapp I'm the Mapp I'm the Mapp I'm the Mapp

via TweetCaster

Gooooaaaaaalllll! back up by 2.

via TweetCaster

Wow. completely falling apart. Was up by 3, now it's 3-2.

via TweetCaster

OMG whst a save by Mondragon.

via TweetCaster

Goooooaaaallllll! up 3-0.

via TweetCaster

Turned on the late, missed them score two goals.

via TweetCaster

Bob's Burgers is really, really stupid. And that is why I love it.

via TweetCaster

As much as I would prefer the Cup to stay in the States... I am now a Canucks fan.

via BitlBee

FFRRRAAACCKKKKKK. Boston scores.

via BitlBee

Sorry LOLMets, you still suck. Double play to end the game, win 6-4.

via BitlBee

LOLOLOLOLMets fall apart.

via BitlBee

HOLY ROLY THE GOALIE.

via BitlBee

catie__kaboom Dear Bolts... just keep passing it to Gagne, he knows what to do... love Flyers fans

via TweetCaster (retweeted on 9:40 PM, May 27th, 2011 via BitlBee)

Jeese. Whistle free hockey. ABOUT TIME @NHL

via BitlBee

nemoeye Shut your fucking face about courage. http://lockerz.com/s/105...

via Echofon (retweeted on 9:39 PM, May 27th, 2011 via BitlBee)

WOW. Stamkos puck to the face replay is pretty brutal.

via BitlBee

@raaaachel_4519 They don't allow legos in the NHL.

via BitlBee in reply to raaaachel_g

@Jacen736 Don't confuse me with the facts!

via BitlBee in reply to Jacen736

Wow. Mayberry is a hell of a fielder. However, he's kind of shitty at the plate.

via BitlBee

Jimmy!!!! Tied up.

via BitlBee

going to town. 6-1...

via BitlBee

Seriously Ryan Howard. WTF already.

via BitlBee

ilovechooch Chase HBP. He really is back.

via Twitter for BlackBerry® (retweeted on 7:47 PM, May 27th, 2011 via BitlBee)

@kmart93 I hate to agree, but yeah, "when he was healthy." Still played more then Carter in the playoffs!

via BitlBee in reply to kmart93

@kmart93 Really? The guy was always solid, game in and game out.

via BitlBee in reply to kmart93

I still have a hard time accepting Simon Gagne on any other team.

via BitlBee

It is about time I got a little Captain in me.

via TweetCaster

I'm never going to get any sleep.

via TweetCaster

That's the ballgame! win 10-4!

via BitlBee

CLIFF LEE! Ground rule double!!

via BitlBee

WTF does T-Mac wear wristbands in the broadcast booth?

via BitlBee

RRAAAUUUUUUUUUUUUUL.

via BitlBee

And Howard gets an RBI double. The boys apparently aren't as tired as I am.

via BitlBee

Totally lost my Leatherman multi-tool. I live by that thing. Damnit.

via BitlBee

No seriously, I need to sleep now.

via TweetCaster

PS - Wilson Valdez is a better pitcher then JC Romero.

via TweetCaster

And there is your ballgame! Raul with the sac fly, Wilson Valdez gets the win! in 19 innings.

via TweetCaster

Hahahaha Valdez! You have got to be shitting me!

via TweetCaster

Valdez is pitching, Chooch at 3rd.

via TweetCaster

19th inning. Can't wait to see who is pitching.

via TweetCaster

Oh F you Ibanez. Onto the 18th.

via TweetCaster

WTF IS WITH THAT CAMERAMAN'S PURPLE NOSE?!?!

via TweetCaster

Woohoo, onto the 17th. Soon I'll have to start drinking again.

via TweetCaster

15th inning. Can't. Sleep.

via TweetCaster

I'm never going to get any sleep. More innings!

via TweetCaster

That Herndon play scared the SHIT out of me.

via TweetCaster

Romero walks 3 and picks one off. I am speechless.

via TweetCaster

Wtf, Ryan Howard just got a purple nurple.

via TweetCaster

I can't wait until the sign Roloson during the off season.

via TweetCaster

Please tell me Wheels didn't just say Danys Baez.

via TweetCaster

Howard ties this bitch!

via TweetCaster

Ugh Bruins score. Wait, Lightning score!

via TweetCaster

Kendrick? Nooooooooooo!

via TweetCaster

And they walk Utley intentionally. Friggin frick.

via TweetCaster

Bolts score! Wow, Timmy Thomas was pissed on that one.

via TweetCaster

Lightning score! Tied up.

via TweetCaster

Apparently I have picked up the same eye infection the little one just had. Eyes are bloodshot, swollen, and oozing goop by the bucketload.

via TweetCaster

Sonofa... I stepped away from the TV for just a minute and I missed the scoring.

via TweetCaster

"Verizon confirms Droid X getting Gingerbread on Friday" Yee Haw!

via BitlBee

Friggin double OT hockey game is kicking my behind. So sleepy...

via BitlBee

Sorry, going to have to cheer for the East. Have to keep the Cup in the States.

via TweetCaster

My main question. Why the never solute their crowd?

via TweetCaster

Good to see Niemei look worse then Leighton. Sorry bub.

via TweetCaster

OT hockey. No sleep tonight!

via TweetCaster

I should tweet more.

via TweetCaster

Wow, what a game. get 10 runs...

via TweetCaster

It really amazes me how much horse shit the Bruins get away with.

via TweetCaster

Jimmy!!!!!!! 9-0!!!!!

via TweetCaster

Welp, Mayberry still sucks.

via TweetCaster

This Arroyo pitcher looks like he is trying out for a chorus line.

via TweetCaster

BOOM Polanco. 2 run dinger.

via TweetCaster

@HarryWynn Yeah, it is a Monday...

via BitlBee

@HarryWynn Actually, SSH proxy is shit simple with putty for Windows. Even easier via terminal for Mac.

via BitlBee

@HarryWynn Time to run an SSH proxy!

via BitlBee

@mikedaub I have enough cats, thank you.

via BitlBee in reply to mikedaub

Picked up a Slim Jim in honor of Macho Man.

via TweetCaster

JordanCHarvey Great @PhilaUnion win last night... Let's keep it going! Btw... Ruiz's goal 7 on top 10... Come on ESPN. A home run doesn't beat it. Sorry

via Echofon (retweeted on 11:24 AM, May 22nd, 2011 via TweetCaster)

Chase Utley, Chase Utley, Chase Itley. Giggle giggle.

via TweetCaster

Thank you Cliff Lee and Ryan Madson.

via BitlBee

win 2-1 over Chicago.

via BitlBee

Omg Ruiz! What a goal, up 2-1.

via TweetCaster

GGGOOOOOAAAAAALLLLLLL up 1-0.

via TweetCaster

Zagursky with the close, win! 10 games over .500...

via TweetCaster

Howard goes deep. Finally.

via TweetCaster

@SethDH So it is! Consider me schooled.

via BitlBee in reply to SethDH

@jamileh CAN'T! Preparing for The Rapture! Mainly prepared for zombies. You just never know.

via BitlBee in reply to jamileh

PS - I should be sleeping.

via BitlBee

@jamileh Just like Mom used to make!

via BitlBee in reply to jamileh

Wooooooo Sharks!

via TweetCaster

That's living the High Life.

via BitlBee

Madson. 8 for 8. Boom.

via BitlBee

Choooooooch!! Good guys win!

via TweetCaster

Help us Ryan Madson. You are our only hope.

via TweetCaster

That's right folks, Domonic Brown has been recalled to replace Shane Victorino.

via BitlBee

OMG Macho Man Randy Savagedies in a car accident...

via BitlBee

So, who owns a Boxee Box?

via BitlBee

Great googly moogly.

via TweetCaster

FFS. 3 home run game for Giambi? JFC.

via TweetCaster

I am out of beer and this game is only in the 3rd inning.

via TweetCaster

And now Cliff Lee is up to bat. Sure, why not.

via TweetCaster

Lol. Not only can Kendrick not pitch, but he can't catch either.

via TweetCaster

W. T. F. Come on. This shit is no longer funny Kendrick.

via TweetCaster

Hey. Martinez. Wtf was that?

via TweetCaster

Christ Kendrick, you suck.

via web

@jrishel You are a little behind here...

via BitlBee in reply to jrishel

Please please please... RT @freekybitz: Allentown, PA Inches Closer To Becoming Phantoms New Home. http://nblo.gs/i2BBZ

via TweetCaster

We don't need no stinkin' Lidge.

via TweetCaster

Wooooooooooooo!!!!!!! Thank you Cole and Madson. A win!

via TweetCaster

Common sense here says you bean Giambi, just because he is a dick.

via TweetCaster

I would have never thought I would ever say the following words: I am totally digging the mail suite.

via TweetCaster

OMG, the scored a second run!

via TweetCaster

Well shit. There is no way the can score 2 runs in a game.

via TweetCaster

This nonsense is definitely not funner.

via TweetCaster

http://daub.me/p/8a9cb - Matty in the jumper at day care.

via melloTwurl

I just put a block of time in my schedule for LA Noire tonight.

via BitlBee

Damned . The late game kept me from playing LA Noire.

via BitlBee

This. RT @CWhyno: So am I really the only one who would rather have Worley than Romero for the time being in the pen?

via TweetCaster

1 pitch. Thanks Romero. And thank you too bats. Wtf.

via TweetCaster

@jamileh It will be on my doorstep by the time I get home. No sleep tonight!

via BitlBee in reply to jamileh

@jamileh Don't hold out. Is L.A. Noire as beautiful as the trailers look?

via BitlBee

UPS Package - Out for delivery. No sleep tonight, L.A. Noire will be mine.

via BitlBee

RT @JasonAversano: Hines Ward is crying on Dancing With the Stars. What a GD loser.

via TweetCaster

Bah, switching from the game to the game. Even they managed to score 4 runs so far.

via TweetCaster

Holy shit, Francisco got a hit!

via TweetCaster

Let's all hope the Cliff Lee hiccup is over.

via TweetCaster

catie__kaboom retire the 82-0 commercial please

via TweetCaster (retweeted on 10:00 PM, May 15th, 2011 via TweetCaster)

@PHSportsGoddess I pre ordered it from Amazon and they say the 17th as well.

via TweetCaster in reply to PHSportsGoddess

Thanks to Netflix streaming I now watch some of the dumbest shit. Ever.

via TweetCaster

Really Jimmy? 0 for 5?

via TweetCaster

Welp. I guess it is beer time.

via BitlBee

2-0 Dallas. not doing so hot in the defensive end.

via BitlBee

Yeow. D falls asleep and go down 1-0.

via BitlBee

Wow. I turned the channel for just a second and the Lightning go up 3-0.

via BitlBee

Woohoo, The Lightning strike first.

via TweetCaster

Lightning/Bruins and Philly Union soccer.

via TweetCaster

Well this game just went to shit.

via TweetCaster

Wtf, CSN is nothing but a black screen. I need to watch the

via TweetCaster

http://daub.me/p/08cf5 - Matty is FINALLY taking a break from screaming.

via melloTwurl

There’s more tweets in this month! Go up and select a date to see more ↑